viernes, 18 de julio de 2014



Adormir enganxat als teus llavis 
i despertar en els teus braços, 
que bell i senzill somni 
que avui m'has regalat. 

Tanquem la porta i el dia
per tombar-nos en aquest llit,
sense més vestidura que el nostre cos
i milers de petons per donar-nos.

Encendre la foguera del desig
amb la música de les carícies,
deixant-nos posseir per Kamadeva
mentre el teu coll amb la llengua mimava.

Vaig recórrer els teus porus amb delicadesa
per no deixar-ne a cap sense petó.
Vaig deixar que pintessis el meu pit
del vermell carmí que abans portaves.

Vam visitar totes les fogueres de l'amor
i de totes elles ens van fer fora,
sent la nostra ànsia tan gran
que elles semblaven gelades.

Viatgem a les galàxies més llunyanes
quan el plaer va sorgir en nosaltres,
compartint el dolç segon
en què les ungles, van esquinçar la meva esquena.

Aquest matí al despertar
encara sentíem els òsculs enganxats,
l'olor de la suor entremesclada
i el meu cor bategant a la teva mà.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Popular Posts

Advertisement

Blogger news

Formulario de contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *