lunes, 14 de julio de 2014



Serenament vas arribar per quedar-te. 
Quedar-te en els meus somnis 
i enganxada als meus llavis. 
Marcar amb petons la meva pell 
i amb ànsia el meu pit. 
Fer-te escuma al meu mar
i dia en la meva nit.
Vestir la vida de blanc
i de tinta els meus dits.
Dits amb què tocar-te,
sentir el teu tendre tacte,
i escriure't eternes odes.
Aquestes que et murmuro
quan ens abracem al llit.
Que brollen del fons de la meva ànima
inspirades en la teva mirada.
Mirada que em captiva,
condueix la meva existència
i em toca sense tocar-me.
Que és la més bella cançó
i la meva nimfa en tot moment.
Vas arribar per quedar-te.
Vas arribar per marcar.
Vas arribar per serenament, estimar-te.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Popular Posts

Advertisement

Blogger news

Formulario de contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *