domingo, 22 de junio de 2014



Avui et somiaré 
igual que ho vaig fer ahir, 
com espero que sigui sempre 
mentre l'amor ens persegueixi. 

He somiat dolçes abraçades
barrejats amb bells quadres de colors,
mentre temeraris petons
servien per fer callar els meus versos.

Hem jugat amb els follets
buscant un jardí infantil,
on plantar els desitjos
de la teva ànima i la meva.

Desitjos i petons nous
que es regeneren cada dia,
amb les teves paraules i les meves
obertament enceses.

Avui et vaig somiar
com tu ja sàvies,
carregat de mel i suor
amb la teva pell enganxada a la meva.

TRADUCCIÓN AL CATALÁN POR... Anna Asnà Aguilà 
https://www.facebook.com/anna.asnaaguila


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Popular Posts

Advertisement

Blogger news

Formulario de contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *