lunes, 30 de junio de 2014



He mirat la teva imatge deu vegades, 
o potser vint, no ho sé del cert, 
i sempre descobreixo alguna cosa diferent, 
millorant l'anterior record. 

La porto emmarcada en el meva pupil.la
per repasar-te a cada moment,
sense tenir així de separar el paper
del costat del cor, on la guardo.

Segueixes sent aquesta musa llunyana,
que en ocasions esquinça la meva paciència
esperant la resposta desitjada,
i em fa més llarga la teva absència.

Apareixes en la comptabilitat de la meva vida
ja que et dec milers de petons,
però també em robes moments
banyats en llàgrimes pels teus desencontres.

Tornaré a mirar-te i somriuré,
i com sempre m'obriràs les pupil · les
imaginant la teva bella pell brillar
a un senzill "hola" xiuxiuejar.


TRADUCCIÓN AL CATALÁN POR... Anna Asnà Aguilà

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Popular Posts

Advertisement

Blogger news

Formulario de contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *