lunes, 30 de junio de 2014

dir-te



Mai no et dic pel teu nom 
ja que el teu nom no surt de la meva boca, 
sinó que neix al fons d'aquesta ànima
remuntant per esdevenir veu.

No és només pronunciar aquesta paraula
per reclamar l'atenció dels teus ulls,
sinó tot un plaer per als meus llavis
quan noten la seva música entre ells.

Ho tinc gravat en el més profund
amb sang, dolor i alguna llàgrima,
des que ho vas deixar tatuant un dia
després d'un petó llargament desitjat.

Ressona en la meva ment tot el dia
i es transforma en els meus somnis a la nit,
sent el sinònim creat per una deessa
per cridar a una altra bella paraula ... "amor".

Així que el teu nom ja no és el teu nom,
passant a ser l'extensió de la tendresa
que habita en el meu jove i enamorat cor,
convertint-se en dolç verb al cridar-te-

Mai no et dic pel teu nom,
et dic amb sentiment i adoració.


TRADUCCIÓN AL CATALÁN POR... Anna Asnà Aguilà

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Popular Posts

Advertisement

Blogger news

Formulario de contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *