lunes, 23 de junio de 2014

t'esimo



T'estimo. 
No sé les vegades que t'ho he dit 
ni quantes vegades més t'ho diré. 
Només sé; que t'estimo. 

Que el mirar-te és el meu cel 
i tenir-te al meu costat un somni,
robat a totes les deesses mentre dormien,
i esperant que mai despertin.

Una rosa perenne al nostre llit
que germina enmi cada nit,
tornant a sembrar la llavor del voler
amb la calor dels cossos abraçats.

Una llum de vida en el matí
per abrigar-me el teu record pel dia,
fins el dolç moment de la tarda
de tornar a besar la teva companyia.

Una galàxia en el meu món
que busca l'refugi en la teva estrella,
cada vegada que em xiuxiueges saviesa
i jo només et regalo, maldestres versos.

T'estimo.
No sé les vegades que t'ho he dit
ni quantes més ho he pensat.
Només sé; que t'estimo.

TRADUCCIÓN AL CATALÁN POR... Anna Asnà Aguilà 
https://www.facebook.com/anna.asnaaguila

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Popular Posts

Advertisement

Blogger news

Formulario de contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *